Upravni odbor 2010/1011

2010/1011

HELENA FELC, predsednica | LARA ŠESEK, podpredsednica in vodja projektov | MIRJAM OBLJUBEK, vodja projektov | EVA LIKAR, HRM | ŽIVA JAVERŠEK, vodja projektov

V svojem mandatu so se soočile z izzivom večje menjave članstva. V Študentski sekciji Društva za marketing Slovenije namreč ne sestavljajo večni študentje, temveč ambiciozni, sposobni in željni znanja ter izkušenj. Študentje študij zaključijo in čas je za izzive v svetu odraslih. V Študentsko sekcijo pa pridejo sveži, zagnani in idej polni mlajši člani. Pomembno je namreč poskrbeti za ravnotežje med vlaganjem v znanje mlajših in rastjo sekcije v strokovnosti s poudarkom na kontinuiranosti sekcije. Ker je bilo novih članov, predvsem brucev ogromno v študijskem letu 2010/2011 so dekleta iz upravnega odbora veliko energije usmerjale v prenos znanja na mlajše generacije, in sicer z internimi izobraževanji na tedenskih sestankih ter z zapolnitvijo vsebin s koraki projektnega vodenja, ki se izvaja v sklopu sekcije.

Pod vodstvom upravnega odbora Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije 2010/2011so bili organizirani sledeči dogodki:Marketinška Akamedija ŠSDMS – delavnica in predavanje v enem;

  • 24. maj 2011: Nevrolingvistično programiranje
  • 22. februar 2011: Pravo oglaševanja
  • 21. januarja 2011: Oživitev blagovne znamke – Toper
  • 18. november 2011: Kako dobiti kar hočeš? Spoznaj metode in tehnike pogajanj iz poslovnega sveta

Marketinška Elipsa ŠSDMS – okrogla miza z aktualnimi tematikami;

  • 11. maj 2011: Osebni marketing – izstopi iz množice!
  • 19. januar 2011: Interni marketing – Kako to počnejo uspešni?

Advertizziv – delavnice in predavanja iz sveta oglaševanja;

  • 19. maj 2011: V besedi je moč, postani dober teksopisec
  • 29. marec 2011: Dvojna kreativnost – MM Kreativ in Pecha Kucha
  • 25. januarja 2011: Dinamična komunikacija ali zakaj je glasba inspiracija za vsak biznis (agencija Arih d.o.o.)
  • 23. november 2010: Spoznaj največjo marketinško agencijo Pristop in blagovno znamko Itak (Mobitel)

Motivacijski vikendi – sproščujoči, zabavni in predvsem poučni vikendi;

  • Spomladi motivacijski vikend ŠSDMS na temo psihologije marketinga – Portorož
  • Zimski motivacijski vikend ŠSDMS na temo photoshopa – Novo mesto
  • fANfAR-in delovni vikend v Ljubljani

Marketinški izleti – izleti, obarvani z marketinško tematiko – spoznavamo mesta, obiskujemo mednarodne oglaševalske agencije, podjetja in organizacije;

  • marec 2011: New York trip
  • oktober 2011: Moskva trip

fANfARA – Študentska marketinška konferenca 2011, 6. april 2011, je potekala že četrto leto zapored. Tokrat ji je predsedovala Helena Felc. Več na www.fanfara.net.

Poleg zgornjih dogodkov je sekcija pod vodstvom Lare Šesek razvila Raziskovalni center, ki je usmerjen v izdelavo marketinških raziskav na različne tematike. Lara Šesek je poskrbela tudi za vzpostavitev novega projekta Summer job in Slovenia, ki tujim študentom omogoča delo pri nas.
Velik izziv je bil tudi vzpostavitev nove spletne strani, projekt, ki ga je prevzela Helena Felc.
Vzdrževali smo sodelovanje z MM-om, saj za magazin pišemo članke, izvajamo intervjuje in recenzije.
Klub ŠSDMS –je večletni tekoči projekt, ki zajema branje zanimivih knjig iz sveta marketinga, predstavljanje vsebine knjige ostalim članom in pisanje recenzij. Izoblikovale so promocijski material: ŠSDMS brošure in ŠSDMS koledar.

Za sodelovanje na sejmih (Kariera, Študentska arena, Informativa, Moje delo), festivalih in marketinških dogodkih (Sempl, Effie, Golden Drum, Marketinški fokusi, SOF, Weekend Media Festival, SMK, SKOJ, POMP forum, Lisac&Lisac marketinška super konferenca, Randerspace dogodki, Sporto…) obiski agencij in marketinških oddelkov – Sparkasse, Krka, Pivovarna union, povezovanje z ostalimi društvi (ŠSPRSS, KZM, Management group), ter možnost udeležb članov Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije na različnih dogodkih in festivalih je poskrbela Mirjam Obljubek. Mirjam Obljubek poskrbela za pojavnost ŠSDMS dogodkov v javnosti ter komunicirala na družbenih omrežjih. Pričele so tudi z vzpostavitvijo prenovljene vizualne podobe na Facebooku.

Za priznanje aktivnim članom smo v ŠSDMS implementirali Nefix – izdelava potrdil za aktivne člane o njihovem delovanju za kar je poskrbela Eva Likar. Kot HRM-jevka je poskrbela za pristne odnose med člani, topel sprejem novih članov (organizacija Baltazarjevega treninga preživetja) ter tkala vezi med Študentsko sekcijo in Društvom za marketing Slovenije. Eva Likar in Ana Obreza sta v letu 2010/2011 poskrbeli, da se je vzpostavila osnovna baza članov sekcije pred letom 2006. Z ekipo sta poskusili izbrskati njihove kontakte in stopiti v stik z njimi. Z nekaterimi bolj uspešno kot z drugimi. Včasih je brisanje prahu ter brskanje po spominu naporno. Najbolj aktivne in prodorne bivše ŠSDMS-jevce so povabili na prijetno družbenje ob večerji. Košček po košček bo nastalmozaik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.

Interna predavanja pod taktirko Žive Javeršek so potekale na teme:

  • potopisno predavanje družina Bračiko
  • delo oblikovalca in tiskarja
  • optimizacija spletnih strani
  • okrogla miza bivših članov ŠSDMS
  • potopisno predavanje Mehika
  • potopisno predavanje New York
  • potopisno predavanje Kalifornija
  • potopisno predavanje Avstralija
  • pregled marketinških kampanij na Kitajskem
  • predstavitev različnih projektov in natečajev …

Vsekakor pa ne gre pozabiti, gonilne sile društva, druženja. V študijskem letu 2010/2011 so se člani družili tudi neformalno na novoletnih, crazy-hat, summer in drugačnih privlačnih zabavah kot tudi skozi športnega udejstvovanja (npr. udeležba na maratonu). Stkala so se mnoga prijateljstva, ustvarilo se je neskončno spominov, pisanih in smeha polnih anekdot. Največ pa med puncami iz upravnega odbora, ki so postale prave prijateljice v smehu in joku.