Upravni odbor 2014/2015

2014/2015

KLEMEN SELAKOVIČ

Predsednik ŠSDMS

Klemen Selakovič kot svobodnjak (t.i. freelancer) v vlogi oblikovalca in načrtovalca uporabniške izkušnje sodeluje s podjetji iz celega sveta. Svojo “pisarno” vsakih nekaj tednov seli na drug konec sveta, saj mu trendi v industriji informacijskih tehnologij omogočajo delo na daljavo. Je del relativno nove (sub)kulture digitalnih nomadov, ki vsakdanji kruh služijo s priložnostnimi projekti in obenem presežke zapravijo za raziskovanje različnih destinacij.

Kot načrtovalec uporabniške izkušnje in vodja projektov je sodeloval in ustvarjal za številne znane blagovne znamke s celega sveta, kot so: Google, Uber, SpaceX, Twitter, L’Oréal, Simobil, Peugeot, Gorenje itd. Je dvakratni prejemnik nagrade Slovenskega oglaševalskega festivala za Mladega kreativca leta 2013 & 2015, Websi nagrade 2014 & 2016 in zlate nagrade Diggit 2014.

Njegove največje strasti so področje ustvarjalnosti, dizajna, osebnostnega razvoja, uporabniške izkušnje in digitalnih tehnologij. Vedno znova išče načine kako poglobiti svoje poznavanje teh področij, hkrati pa poskuša odpreti obzorja tudi ljudem okoli sebe.

DUNJA KRISTAN

Vodja projektov

Dunja bo magistra stateškega tržnega komuniciranja in je del društva vse od leta 2011. Od tedaj je vodila številne projekte, donirala slogan 7. fanfari, vodila kreativo 8. fanfare in okronala visokoletečo 9. fanfaro še v vlogi predsednice.

Kot content manager skrbi za črke in komunikacijo uspešne znamke GOAT STORY. Izkušnje z igro besed je kot copywriter nabirala v vodilni oglaševalski agenciji Luna / TBWA, v času študija pa je dobre zgodbe širila tudi z organizacijo globalno priljubljenih dogodkov TEDx.

Njena strast je ustvarjanje, z besedami ali sliko, le tako se lahko njena bujna domišljija resnično izživi. Obožuje dober smisel za humor in je rada v družbi posebnih ljudi.

BOR KLEMEN MENCIN

Vodja organizacije članov in koordinacije z društvi

Bor ne verjame v nazive, a ko ga vprašajo, kaj dela, odgovori, da je kreativec. Ne verjame, da so nagrade merilo znanja ali talenta, a jih na njegovi polici vseeno počiva nekaj, na katere je izjemno ponosen. Bor ne verjame v kratke osebne predstavitve, a jih vseeno napiše.

MAJA ŽIVANOVIČ

Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

Maja zaključuje magistrski študij trženja na ekonomski fakulteti. ŠSDMS-ju je zvesta od davnega leta 2011, v treh letih pa je z največjim veseljem sodelovala pri skoraj vseh možnih projektih/dogodkih, ki so se vrstili v sekciji.

Zaposlena je v marketinškem oddelku podjetja GlaxoSmithKline, pred tem pa si je delovne izkušnje nabirala na podjetju NIL ter na Gospodarski zbornici Slovenije. Med drugim je tri leta aktivno delovala tudi v študentski organizaciji AIESEC.

V prostem času rada dela na različnih projektih, kjer trenira svoje kreativne in organizacijske veščine, eksperimentira z odkrivanjem novih glasbenih zvrsti, bere hude knjige in gleda ex-jugo filme.