Upravni odbor 2020/2021

Spoznajte naš upravni odbor, ki je vodil ŠSDMS v letih 2020/2021.
2020-2021

Ninna Kaplar

Predsednica ŠSDMS

Ninna Adelyn Kaplar je študentka 3. letnika Trženja na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Svojo kreativnost izraža skozi tekstopisje, navdih pa rada črpa iz umetnosti, gledališča in svojih najljubših knjig. Svoj prosti čas zapolni z organizacijo dogodkov in kvalitetnih druženjih s prijatelji. Njena predanost ji omogoča, da dosega svoje cilje, svojo radovednost pa poteši z udeležbo na marketinških dogodkih in delavnicah.

Klemen Ciglar

Vodja ekipe za komunikacijo

Klemen je študent dveh magistrskih programov, saj študira vzporedno na Fakulteti za strojništvo in Ekonomski fakulteti. V treh besedah bi se opisal kot ambiciozen, vztrajen in vedno nasmejan. V sklopu marketinga ga najbolj zanima področje digitalnega marketinga. Veliko pozornosti nameni osebni in karierni rasti, pri čemer mu pomagajo različni dogodki, organizacije in knjige. Prosti čas si najraje popestri s kakšnim športom ali z druženjem s prijatelji.

Nikolina Janković

Vodja ekipe internih dogodkov

Nikolina je 22-letna študentka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Navdih za marketing je našla v  organizaciji dogodkov in vodenju projektov, vendar zelo rada odkriva nove plati marketinga. Najboljše jo opisujejo besede kreativnost, vztrajnost in organiziranost! V prostem času rada hodi v hribe, telovadi, bere dobre knjige in kuha zelo okusno hrano!

Matic Žmuc

Vodja ekipe eksternih dogodkov

Matic projektov ne vodi le v ŠSDMS ampak tudi v podjetju MBILLS d.o.o., zato je pravi naslov, ko te zanima najnovejše dogajanje na področju FinTecha ali pa bi rad vedel več o projektnem vodenju v marketingu. Do zaključka študija Trženja na Ekonomski fakulteti ga loči le še magistrska naloga. V prostem času se rad odklopi z dobro serijo ali prijetno kavo s prijatelji, ki se nadaljuje v druženje ob gin toniku.

Tinkara Kern

Vodja ekipe HMR

Tinkara je študentka tretjega letnika Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi na Fakulteti za družbene vede. Če bi se opisala v treh besedah, bi to bile ambicioznost, vedoželjnost in kreativnost. Izjemen pomen pripisuje konstantnemu vlaganju vase in posledično tudi karierni in osebnostni rasti. Verjame namreč, da lahko človek le z nenehnim premagovanjem svojih šibkosti in z iskanjem vedno novih in večjih izzivov, v življenju doseže tisto res pravo zadovoljstvo.