Chat GPT v marketingu
V četrtek, 16. marca, se nam je na dogodku Chat GPT v marketingu pridružil strokovnjak spletnega marketinga Peter Mesarec. Predstavil nam je ozadje delovanja orodja Chat GPT, njegova področja uporabe in nekatere omejitve. Na koncu smo spoznali tudi orodja, ki nam lahko olajšajo vsakodnevno delo v marketingu.
Peter Mesarec je strokovnjak, ki že 21 let deluje v svetu marketinga. V okviru svojega podjetja SEOs podjetjem nudi celostno podporo pri SEO optimizaciji. Svoje izkušnje in znanje s širšo publiko deli preko zanimivih blogov, podcasta Time4marketing.com ter rednih SEO Roastov na YouTube kanalu.
Od prvih avtomobilov do vsakodnevne uporabe umetne inteligence
Petrovi starši so se kot otroci čudili, če se je po njihovi ulici enkrat na dan pripeljal avtomobil. Danes pa, v njihovih šestdesetih, uporabljajo umetno inteligenco za vsakodnevna opravila. To je razpon in hitrost razvoja tehnologije, ki smo mu priča v zadnjih desetletjih, ki se še zdaleč ne upočasnjuje.a
‘’Delovanje Chat GPT, kot ga poznamo danes, je le pikica tega, kar bo tehnologija prinesla v prihodnosti.’’
Peter Mesarec
Orodje, ki govori vse jezike, a hkrati ne ve, ali ima prav ali ne
Orodje Chat GPT se je naučilo, kako ljudje uporabljamo jezike, človeške in programske. Tako lahko predvideva, na kakšen način pričakujemo odgovore na vprašanja. Ker torej ne temelji na dejstvih, nima načina, kako preveriti, ali so njegove podane informacije pravilne ali napačne.
“To je vaš osebni asistent, drugi možgani in pol faksa.’’
Peter Mesarec
Osebni asistent, drugi možgani
Peter nam je predstavil malo morje področij uporabe Chat GPT, saj nam orodje lahko ponudi veliko več, kot mi od njega trenutno zahtevamo. Odličen je za pripravo vsebin za spletne strani, prevajanje in lektoriranje, učenje, generiranje idej, programiranje v Excelu ali v drugih programskih jezikih. Ne nazadnje pa vam lahko pomaga tudi s priporočili, kaj si ogledati na vašem naslednjem potovanju.
Še vedno obstajajo omejitve
Kljub temu da se Chat GPT zelo hitro razvija in ponuja izboljšano funkcionalnost z vsako različico, pri delovanju obstajajo omejitve. Med drugim Chat GPT namreč nima samorefleksije, govori, a ne ve, ali je, kar govori resnično, se ne pogovarja o problematičnih temah in nima dostopa do spletnih strani. Prav tako temelji le na podatkih do leta 2021.
Mesečni načrt objav v 7 minutah, namesto v enem dnevu in druga področja uporabe
Proti koncu predavanja smo skoraj 20 minut namenili spoznavanju praktične uporabe Chat GPT v marketinških dejavnostih. Naučili smo se, da je na področju priprave vsebine za spletno stran (npr. blog objav) ključnega pomena, da orodje naučimo svojega stila pisanja in šele nato prosimo za pomoč pri pisanju. Kot pravi Peter: ‘’Bolj natančna navodila, kot boste podali, bolj vam prilagojeno specifično vsebino boste dobili.’’.
Pri pripravi vsebine za družbena omrežja je priporočljivo, da Chat GPT postopno vodimo do končnega rezultata. Tako nam npr. najprej pomaga pri generiranju idej za objave, nato pa specifičnih vsebin, naslovov in priporočil za pripadajoči grafični material.
Za konec smo preizkusili zmogljivost Chat GPT in se naučili, da nam lahko asistira pri sestavljanju elektronskih sporočil, povzemanju YouTube videoposnetkov in celo pri programiranju kode za spletne strani.
“Vsi se moramo bati, zdaj namreč vidimo, da umetna inteligenca ne bo nadomestila le 5 % poklicev, ampak veliko več.’’
Peter Mesarec
Petru Mesarecu se zahvaljujemo za vse predano znanje, izkušnje in nasvete, vas pa spodbujamo, da tudi sami preizkusite uporabo Chat GPT pri svojem naslednjem izzivu.