Joonglamo vsebinski marketing

7
minut
27/9/24

Na dogodku sta se nam 7. marca, pridružili urednica Sara Hodžič ter urednica družbenih omrežij in grafična oblikovalka Lučka Fabijan. Predstavili sta nam Joonglo in njihove projekte ter nam zaupali, kako uspeti v svetu vsebinskega marketinga.

Kaj je Joonglaa

Joonglaa je del Avstrijskega podjetja Styria Media Group, ki je eno izmed največjih medijskih podjetij v Avstriji, na Hrvaškem in v Sloveniji. Joonglina »velika sestra« iz Hrvaške se imenuje Joomboos, iz tega imena pa je izpeljano tudi ime Joonglaa.  Gre za produkcijo vsebin, ki jih lahko najdemo na YouTubu, Instagramu in Tiktoku. Vse skupaj se je začelo februarja 2020, ko je ekipa s pomočjo znanih Slovencev na YouTubu gledalce opozarjala, naj ostanejo doma, danes pa njihova skupnost šteje že več kot 115 tisoč naročnikov.

Prvotni namen produkcije je bilo ustvarjanje zabavnih vsebin za mlade, danes pa se vse bolj trudijo biti tudi družbeno koristni. V ekipi je 8 članov, sestavljajo pa jo vodja, snemalci in ekipa za družbene medije. Dekleti pravita, da kljub temu, da so majhni, ustvarjajo velike ideje, saj so med sabo tesno povezani, dobro komunicirajo in se dopolnjujejo.

Vsebinski del (Content)

Joongla je omnichannel, kar pomeni, da se njene vsebine pojavljajo na različnih kanalih. Na YouTubu objavljajo trikrat na teden, na Instagramu skoraj vsak dan, na Tiktoku pa tudi večkrat dnevno. Kanali delujejo samostojno, povezuje pa jih rdeča nit posameznih projektov.

Sodelovanje z vplivneži

Joonglaa aktivno sodeluje s slovenskimi vplivneži, nekateri izmed njih so »stalni« in so del oziroma podaljšek ekipe, glede na potrebe pa k sodelovanju vabijo tudi druge vplivneže. Izbira ustreznega vplivneža za projekt je predvsem vezana na vsebino, torej raje izberejo nekoga, ki bo »pasal not«, v primerjavi z nekom, ki ima morda večje število sledilcev.

Gen Z – zahtevna publika

Lučko in Saro smo tudi povprašali za nasvet, kako se približati generaciji Z, za katero Joonglaa pravzaprav ustvarja. Poudarili sta, da je nova generacija zelo zahtevna in da ni vedno lahko predvideti, kakšna vsebina jih bo pritegnila. Zato je pomembno, da sledimo trendom, se prilagajamo, poskušamo nove stvari in se učimo iz napak. Zanimivost, ki sta jo izpostavili, je tudi ta, da mlada publika družbenim kanalom zelo zaupa, kar se je pokazalo v okviru projekta »Kako se počutiš«, ki so ga izpeljali z Unicefom, ko so mladi imeli možnost odgovoriti na to vprašanje, odgovori pa so bili zelo osebni.

Vsebinski marketing

Ustvarjanje vsebin navadno poteka po ustaljenih korakih, in sicer od brainstorminga do ideje, njene razčlenitve, briefanja sodelujočih, snemanja, urejanja in objave. Nekatere ideje se zgodijo in posnamejo v pol ure, spet druge pa zahtevajo natančnejše načrtovanje in več časa za izvedbo.

Lučka nam je zaupala, kako vsebino narediti privlačno:

  • Postavi se v glavo publike.
  • Poskušaj različne stvari.
  • Prilagajaj se temu, kar deluje.
  • Sledi trendom in ujemi val.
Vsebina mora ciljno publiko privabiti, jo ohraniti in rasti z njo.

Sara Hodžič

Poleg tega pa ekipa Joongle v kreiranje vsebin zelo rada vplete tudi publiko, na primer tako, da enkrat mesečno na družbenih omrežjih sledilce vpraša, kakšnih vsebin si želijo, in pri ustvarjanju prisluhne njihovim željam. Pri vsebinskem marketingu je torej poleg konsistentnega objavljanja vsebine zelo pomembna tudi publika, s katero moramo biti iskreni in pristni.

Projekti

Dekleti sta nam predstavili tudi konkretne Joongline projekte, najprej kampanjo za Axe »Upaj si, sprejmi Epic Axe izziv«, s katero so širili zavedanje o blagovni znamki s pomočjo štirih vplivnežev, ki so morali opraviti izzive, ki jim jih je določila publika. Sledilci so namreč imeli možnost prispevati ideje za izzive, na koncu pa med najboljšimi izbrati, katerega bo vplivnež opravil. Tako so publiko vključili v celoten proces izbire izziva, kampanja pa je dosegla kar 288.624 ogledov. S tem projektom smo dobili vpogled v zabavni del Joongle, nato pa smo spoznali tudi njeno družbeno koristno stran: Socialne eksperimente. To je aktualen projekt, s katerim željo razbiti stereotipe oziroma opozoriti na to, da na podlagi prvega vtisa ne moremo vedeti, kakšna je oseba

Sara in Lučka sta nam med prijetnim druženjem zelo dobro predstavili, kaj Joonglaa je, in jasno smo lahko videli, da res dobro razumeta njeno poslanstvo in ciljno publiko ter da jima vsebinski marketing pomeni več kot le službo. Zaključili sta z videom, kjer sta nas popeljali na virtualni obisk Joonglinega studia in nas povabili k sodelovanju pri socialnih eksperimentih in širjenju dobre energije.

-
Katjuša Poljanšek, članica ŠSDMS
No items found.

Joonglamo vsebinski marketing

7
 minut
Sara in Lučka predstavili Joonglao in vsebinski marketing.

Uvod v projektno vodenje

3
 minut
Na našem zadnjem srečanju smo odkrivali svet projektnega vodenja z Katjo Smolar iz agencije Madwise.

The Art and Science of Neuromarketing

5
 minut
Nevro znanost je uporabljena za boljše razumevanje in predvidevanje vedenja potrošnikov.