»Delavnica? Prav ste prišli«

5
minut
16/1/25

Ko gre za marketing, so ideje in strategije ključnega pomena za uspeh. Zato smo ponovili delavnico, ki smo jo izvedli na Fanfari, s Petrom Zabretom, ki je bila zasnovana za vse, ki želijo zasnovati marketinške kampanje, razmišljati izven okvirjev, dobiti navdih za nove ideje, prav tako pa spoznati način, kako priti do dobrih idej.

Peter Zabret je kreativni direktor pri Internavtih, ki nas je popeljal skozi raznolike metode ustvarjanja idej.


Predstavil nam je praktične pristope obenem pa razkril dodatne trike, kako sprostiti ustvarjalno energijo in prepoznati najboljše ideje. Preizkusili smo se tudi v praktičnem delu, prav tako pa nam je odgovarjal na zastavljena vprašanja.


Delavnica se je začela z zanimivim uvodom, kjer je kreativni direktor postavil citat: »Delavnica? Prav ste prišli«, izhajal pa je iz tega, da ljudje običajno povprašajo, če so na pravem mestu, zato je on odgovoril v naprej. Predstavil je nekaj svojih uspešnih kampanj in opozoril na izzive, s katerimi se lahko srečujemo v marketingu. Poudaril je, da se lahko iz napak veliko naučimo, hkrati pa lahko napake postanejo tudi zelo dobre ideje. Predstavil je način inovativnega in izstopajočega oglaševanja različnih produktov in storitev. Npr. dal je primer, ko so na dveh številkah revij Mladina naredili na vsaki pol slogana kampanje. Predstavil nam je svoje izkušnje, dal vpoglede v svoj proces razmišljanja, poudaril razmišljanje izven okvirjev, podal primere uspešnih kampanj, ki so izstopale zaradi inovativnega pristopa. Prav tako je prikazal različne tehnike brainstormanja, neobičajne pristope in nas navdihnil, da se poglobimo v proces kreativnega razmišljanja in razmišljamo izven okvirjev.


Na delavnici smo sprva razmišljali o ideji, ki izhaja iz naših hobijev, nato je bilo potrebno povedati slabo idejo iz hobija, v naslednjem koraku še slabšo. Postavljeni smo bili pred izziv, da napišemo naslove glede na podano vsebino, razmišljali smo o različnih pomenih kratic, narisati smo morali naslov novice. Prav tako smo izvedli tudi vajo, kjer smo zapisali poljubno število poljubnih besed, cilj te vaje je bil, da zapišemo vse, nato pa naredimo selekcijo. Poudaril je, da  je lahko primerjanje preveč toksično in, da je včasih aktiviranje naivnosti dobra ideja, da si naj dopustimo delati napake in se iz njih kaj naučimo, prav tako naj se o idejah pogovarjamo, ker so lahko potencialno dobre.


Ključni poudarki delavnice so bili, da je z inovativnimi idejami potrebno tudi tvegati in biti pogumen, pomembno je analizirati in testirati svoje kampanje, hkrati pa je ključnega pomena to, da napake oziroma neuspehe uporabimo kot priložnost za rast in jih obrnemo k sebi v prid.

Delavnica se je zaključila z diskusijo na koncu, kjer je kreativni direktor odgovarjal na zastavljena vprašanja.

-
Nika Sara Pavlin, članica ŠSDMS
No items found.

Joonglamo vsebinski marketing

7
 minut
Sara in Lučka predstavili Joonglao in vsebinski marketing.

Chat GPT v marketingu

10
 minut
Na dogodku Chat GPT v marketingu pridružil strokovnjak spletnega marketinga Peter Mesarec.

»Delavnica? Prav ste prišli«

5
 minut
Peter Zabret, kreativni direktor pri Internavtih, nas je popeljal skozi metode ustvarjanja idej.