»Ko se dizajn sreča z besedo«
V četrtek 28. novembra 2024 smo člani ŠSDMS v ABC Hubu organizirali dve poučni delavnici, ki sta združili znanje copywriterjev in dizajnerjev. Najprej se je odvila delavnica Figme, sledila pa ji je delavnica copywritinga.
Figma delavnica
Ste se kdaj spraševali, kako oblikovalci ohranjajo profesionalen videz in hkrati prihranijo čas? V to smo dobili vpogled na delavnici Figme, ki jo je vodil Luka Kopajtič. Pokazal nam je, da Figma ni le orodje za oblikovanje, ampak tudi platforma za enostavno sodelovanje in ustvarjanje.
Na začetku nas je Luka popeljal skozi glavne funkcije Figme in nam predstavil, kako deluje njihov notranji sistem za oblikovanje. ŠSDMS ima v Figmi pripravljen celoten nabor barv društva, pisav, logotipov in formatov, ki jih lahko člani enostavno uporabijo pri ustvarjanju. Namesto da bi začeli iz nič, lahko člani preprosto dostopajo do teh predlogov in jih prilagodijo za svoje projekte
Sledila je praktična naloga, kjer je vsak od udeležencev moral oblikovati vizualno podobo za poljuben dogodek, ki smo si ga zamislili. Pri tem smo morali upoštevati, da vključimo ŠSDMS logotip in uporabimo našo uradno obliko pisave ter barvno shemo. To je bila odlična vaja za razumevanje pomembnosti vizualne identitete.
Delavnica je bila ne samo poučna, ampak tudi zelo praktična. Veliko smo se naučili, hkrati pa se tudi zabavali ob raziskovanju svojih kreativnih idej. Luka nas je spomnil, kako pomembno je imeti urejeno osnovo za oblikovanje, ki prihrani čas in zagotavlja konsistentnost.
Copywriting delavnica
V začetku leta smo v ŠŠDMS gostili izjemno zanimivo delavnico kreativnega pisanja, ki jo je vodil priznani tekstopisec Tit Lončar iz Agencije 101. Tit je eden najuspešnejših mladih kreativcev v Sloveniji, z dvema zmagama na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) in nastopom na mednarodnem festivalu kreativnosti v Cannesu. Na delavnici pa ni navdušil le z izjemnim znanjem, temveč tudi s svojim sproščenim in zabavnim pristopom.
Delavnica je potekala v sproščenem vzdušju, kjer nas je Tit popeljal skozi svojo poklicno pot vse od študentskih dni na FDV-ju, do dela v prestižnih oglaševalskih agencijah doma in v tujini. Poudaril je, da na začetku svoje kariere ni imel velikega znanja o oglaševanju, a s trdim delom in pogumom za »nore ideje« je ustvaril kampanje, ki so bile nagrajene in opažene.
Po navdihujočem uvodu smo se udeleženci preizkusili v zanimivi vaji. Vsak je prejel list papirja, Tit je določil temo, naš cilj pa je bil v 10 minutah napisati nekaj najbolj bizarnega ali smešnega, kar si lahko zamislimo. Tit nas je spodbudil, naj se ne bojimo čudnih idej, saj so pogosto ravno te osnova za najboljše kampanje!
Delavnica je bila inspiracija za vse, ki se želijo preizkusiti v svetu oglaševanja. Tit nam je pokazal, da sta drznost in pripravljenost razmišljati izven okvirjev ključ do uspeha. Najbolj pa se nam je v spomin vtisnil njegov nasvet: »Ne jemljite vsega preveč resno. Ustvarjalnost se zgodi, ko si pustite biti malo nori.«